Joe Benelli

Joe Benelli

Joe Benelli

Joe Benelli

Topposities in de competieve raamdecoratie branche

Topposities in de competieve raamdecoratie branche

Topposities in de competieve raamdecoratie branche

Topposities in de competieve raamdecoratie branche

300% groei in organisch verkeer

300% groei in organisch verkeer

300% groei in organisch verkeer

300% groei in organisch verkeer

20 topposities op short-tail zoektermen

20 topposities op short-tail zoektermen

20 topposities op short-tail zoektermen

20 topposities op short-tail zoektermen

Positief rendement uit Google Ads campagnes

Positief rendement uit Google Ads campagnes

Positief rendement uit Google Ads campagnes

Positief rendement uit Google Ads campagnes

Over Joe Benelli Home & Living

Joe Benelli Home & Living exploiteert meerdere interieur webshops in Nederland. Hierbij ligt de focus met name op de twee raamdecoratie webshops Mijnraamdecoratie.nl en Mijnhoutenjaloezieen.nl.

In 2013 werd Webleaders benaderd door de eigenaren van Joe Benelli Home & Living. Ze zochten een partner die hen kon helpen bij het zorgen voor topposities op relevante zoektermen in de toen al booming markt voor raamdecoratie op maat. Het doel was om een sterke organische zichtbaarheid te creëren op zeer concurrerende zoekwoorden zoals ‘houten jaloezieen op maat’, ‘vouwgordijnen op maat’ en ‘rolgordijnen op maat’, zoekwoorden met een hoog zoekvolume per maand.

De aanpak

  • Om de kansen voor zowel Mijnraamdecoratie.nl als Mijnhoutenjaloezieen.nl in kaart te brengen, zijn we van start gegaan met het doen van een uitgebreide inventarisatie van de markt, concurrentie en de aanwezige middelen binnen de organisatie.

  • Daarnaast is een uitgebreid zoekwoordenonderzoek uitgevoerd waarbij onderzoek is gedaan naar het zoekgedrag van de doelgroep van Joe Benelli. Dit zoekwoordenonderzoek vormt de basis van het SEO traject.
    We hebben de doelen per website bepaalt. De doelen voor beide websites bestaan uit soft conversies, zoals het aanvragen van stalen of het invullen van het contactformulier en harde conversies, een daadwerkelijke aankoop.

  • Het optimaliseren van de huidige content op de website om zo beter vindbaar te worden in zoekmachines zoals Google en Bing.

  • Het zorgen voor een linkbuilding & outreach strategie om te zorgen voor verwijzingen van relevante websites met hoge autoriteit in de woonbranche.

  • Het uitwerken en uitvoeren van een full-funnel marketingstrategie.

“Al meer dan 8 jaar werken we als online marketing partner voor de webshops die onderdeel zijn van Joe Benelli. In een van de meest concurrerende markten online hebben we topposities kunnen realiseren. Die topposities zorgen maandelijks voor duizenden organische bezoekers."

Brent Maclaine Pont

Eigenaar bij Webleaders

“Al meer dan 8 jaar werken we als online marketing partner voor de webshops die onderdeel zijn van Joe Benelli. In een van de meest concurrerende markten online hebben we topposities kunnen realiseren. Die topposities zorgen maandelijks voor duizenden organische bezoekers."

Brent Maclaine Pont

Eigenaar bij Webleaders

De uitvoering

De uitvoering

  • On-site optimalisatie: Ons zoekwoordenonderzoek vormde een basis. Besloten is om meerdere pagina’s te herschrijven en nieuwe pagina’s toe te voegen met als doel het verhogen van relevantie op belangrijke zoekwoorden. De content is geschreven voor de bezoeker, maar scoort ook goed binnen zoekmachines zoals Google.

  • Conversie optimalisatie: Omdat er wel verkeer op de website kwam maar het aantal conversies nog achterbleef, hebben we conversie optimalisatie ingezet. We hebben alle stappen van de online customer journey geoptimaliseerd om zo de soft en harde conversies te stimuleren.

  • Linkprospecting en linkbuilding: Om ervoor te zorgen dat beide webshops kunnen blijven groeien in zoekmachines na het optimaliseren van de content, hebben we linkbuilding uitgevoerd. Hiermee werken we ook blijvend aan het opbouwen van autoriteit voor beide webshops.

  • On-site optimalisatie: Ons zoekwoordenonderzoek vormde een basis. Besloten is om meerdere pagina’s te herschrijven en nieuwe pagina’s toe te voegen met als doel het verhogen van relevantie op belangrijke zoekwoorden. De content is geschreven voor de bezoeker, maar scoort ook goed binnen zoekmachines zoals Google.

  • Conversie optimalisatie: Omdat er wel verkeer op de website kwam maar het aantal conversies nog achterbleef, hebben we conversie optimalisatie ingezet. We hebben alle stappen van de online customer journey geoptimaliseerd om zo de soft en harde conversies te stimuleren.

  • Linkprospecting en linkbuilding: Om ervoor te zorgen dat beide webshops kunnen blijven groeien in zoekmachines na het optimaliseren van de content, hebben we linkbuilding uitgevoerd. Hiermee werken we ook blijvend aan het opbouwen van autoriteit voor beide webshops.

  • On-site optimalisatie: Ons zoekwoordenonderzoek vormde een basis. Besloten is om meerdere pagina’s te herschrijven en nieuwe pagina’s toe te voegen met als doel het verhogen van relevantie op belangrijke zoekwoorden. De content is geschreven voor de bezoeker, maar scoort ook goed binnen zoekmachines zoals Google.

  • Conversie optimalisatie: Omdat er wel verkeer op de website kwam maar het aantal conversies nog achterbleef, hebben we conversie optimalisatie ingezet. We hebben alle stappen van de online customer journey geoptimaliseerd om zo de soft en harde conversies te stimuleren.

  • Linkprospecting en linkbuilding: Om ervoor te zorgen dat beide webshops kunnen blijven groeien in zoekmachines na het optimaliseren van de content, hebben we linkbuilding uitgevoerd. Hiermee werken we ook blijvend aan het opbouwen van autoriteit voor beide webshops.

  • On-site optimalisatie: Ons zoekwoordenonderzoek vormde een basis. Besloten is om meerdere pagina’s te herschrijven en nieuwe pagina’s toe te voegen met als doel het verhogen van relevantie op belangrijke zoekwoorden. De content is geschreven voor de bezoeker, maar scoort ook goed binnen zoekmachines zoals Google.

  • Conversie optimalisatie: Omdat er wel verkeer op de website kwam maar het aantal conversies nog achterbleef, hebben we conversie optimalisatie ingezet. We hebben alle stappen van de online customer journey geoptimaliseerd om zo de soft en harde conversies te stimuleren.

  • Linkprospecting en linkbuilding: Om ervoor te zorgen dat beide webshops kunnen blijven groeien in zoekmachines na het optimaliseren van de content, hebben we linkbuilding uitgevoerd. Hiermee werken we ook blijvend aan het opbouwen van autoriteit voor beide webshops.

Ontdek in 30 minuten
welke omzet jouw bedrijf laat liggen.

Logo

Elandstraat 92
2901BK Capelle a/d IJssel

+31 (0)10 – 669 00 24

Copyright © 2011 - 2024 Webleaders B.V. All Rights Reserved - Algemene voorwaarden - Cookieverklaring - Privacyverklaring

Ontdek in 30 minuten
welke omzet jouw bedrijf laat liggen.

Logo

Elandstraat 92
2901BK Capelle a/d IJssel

+31 (0)10 – 669 00 24

Copyright © 2011 - 2024 Webleaders B.V. All Rights Reserved - Algemene voorwaarden - Cookieverklaring - Privacyverklaring

Ontdek in 30 minuten welke omzet
jouw bedrijf laat liggen.

Copyright © 2011 - 2023 Webleaders B.V. All Rights Reserved - Cookieverklaring - Privacyverklaring

Ontdek in 30 minuten
welke omzet jouw bedrijf laat liggen.

Logo

Elandstraat 92
2901BK Capelle a/d IJssel

+31 (0)10 – 669 00 24

Copyright © 2011 - 2024 Webleaders B.V. All Rights Reserved - Algemene voorwaarden - Cookieverklaring - Privacyverklaring