Verhoog je conversie
Heb je voldoende bezoekers op je website, maar worden dit geen klanten? Met conversie optimalisatie wordt er naar gestreefd om bezoekers een bepaalde actie te laten uitvoeren. Denk aan bijvoorbeeld een aankoop van een product of dienst, een informatie aanvraag of een inschrijving voor de nieuwsbrief.
Voordelen
- Verbeteren op basis van statistieken (Google Analytics), dus meetbare resultaten.
- Bezoekers gericht sturen en tot actie verleiden
- Hogere ROI (Return On Investment)
- Meer conversie = meer omzet
- Waarde per bezoeker vergroten
Hoe ik de opbrengsten van jouw website laat groeien
Er wordt gemeten hoe de huidige site presteert. Dus welke pagina’s worden bezocht, hoe bezoekers tekst, vormgeving en functionaliteiten beoordelen en waar ze afhaken in het (bestel) proces. Hierna gaan we intensief A/B testen met verschillende varianten van onderdelen van pagina’s. Vervolgens wordt de best scorende variant ingezet voor een succesvollere pagina.
Als jong design label/ ontwerp bureau is het lastig de mix tussen online en offline te vinden. In het begin waren wij voornamelijk gericht op de fysieke winkels waar wij onze producten konden tentoonstellen. Brent heeft ons ervan overtuigd dat er online ook heel veel te winnen valt. Zodoende heeft Brent ons geholpen bij het online positioneren voor ons merk!! Hij werkt vanuit het principe dat elke website bezoeker een duidelijk doel heeft. Op dit principe richt hij website in en verzorgt hij met succes onze online marketing… ~ Daan Gescher, Puik Art.
Gratis Analyse van je website of webshop
Weten hoe ik de opbrengsten via jouw website of webshop kan verhogen? Neem dan contact op voor een gratis analyse van je website. Je krijgt direct een gratis en vrijblijvend advies.