Wij helpen bedrijven het maximale te halen uit online marketing.

Strategie sprint

Het groeiplan en het fundament

We brengen de groeikansen in kaart van jouw organisatie door het analyseren van de branche, concurrenten en sector. Daarnaast zorgen we er voor dat de website goed is ingericht en is gebouwd voor optimale prestaties in zoekmachines.

Inhoud van deze sprint:

Onze eigen Website Quality Audit, gericht op het vinden van technische obstakels, inhoud van lage kwaliteit, slecht presterende pagina’s en meer.

Meten is weten. We zorgen er ook voor dat uw tracking correct is ingesteld, zodat we nauwkeurig kunnen rapporteren over campagneresultaten.

Een diepgaand onderzoek naar uw concurrenten en markt. We reverse-engineeren wat de concurrenten hebben gedaan om bovenaan in zoekmachines te komen.

Al onze bevindingen samengevoegd in een concrete actielijst en roadmap om organische verkeer te laten groeien.

We presenteren een concreet plan met daarin realistische prognose en de acties die nodig zijn voor groei.

Content sprint

Het zorgen voor ijzersterke content

Analyseren, ontdekken en optimaliseren van content dat verkeer naar de website gaat aantrekken. Dit doen we door de search-intent goed te bepalen en te bepalen hoe content moet worden opgebouwd om de grootste kans te krijgen om te ranken.

Inhoud van deze sprint:

We vergelijken de vindbaarheid van concurrenten met jouw website. Zo achterhalen we ‘gaps’ ofwel zoektermen waarop jouw website nog niet vindbaar is.

We gebruiken de zoekwoorden uit de gap-analyse om content topic voor te creëren. De  topics leggen we aan je voor ter controle voordat we een grondige analyse doen van hoe het artikel moet worden opgebouwd en een briefing maken.

Een concreet content-plan met daarin alle acties die nodig zijn om jouw website op gebied van content naar een hoog niveau te tillen.

Uitgebreide briefings met daarin concreet uitgelegd hoe de content moet worden geschreven, welke zoekwoorden relevant zijn, inclusief voorbeelden.

Linkbuilding en PR spint

We zorgen voor autoriteit

Verwijzingen zijn voor Google een belangrijk signaal in het bepalen van relevantie. In competitieve niches is het noodzakelijk om te werken aan een sterk linkprofiel om sterke posities te krijgen op belangrijke zoekwoorden. Wij analyseren jouw organische concurrenten en gaan na welke websites belangrijk zijn voor het plaatsen van een verwijzing.

Inhoud van deze sprint:

Analyse van het huidige linkprofiel en die van jouw concurrenten om te bepalen welke verwijzingen nodig zijn voor groei. En daarnaast nagaan of er verwijzingen zijn van lage kwaliteit die moeten worden uitgesloten.

Het zoeken naar relevante websites met een waarde de moeite waard om een link of vermelding op aan te leggen.

Ons team neemt contact op met elke site om een link naar jouw site op te nemen. We regelen al het schrijven het het artikel, de outreach en de publicatie.

Elke link wordt bijgehouden en geregistreerd in een gedeeld document. Wij reken een kleine fee van 15% over het linkbuildingbudget, verder zijn er geen kosten.

Online adverteren

We zorgen voor een directe zichtbaarheid

We zorgen voor een directe zichtbaarheid in Google en andere websites om snel te kunnen starten met het genereren van leads tegen de best mogelijke kosten.

Hierdoor weten we ook gelijk welke zoekwoorden hebben geleid tot kwalitatieve leads. Deze informatie is waardevol voor het verder optimaliseren van de website.

Doormeten en bijsturen

Meten is weten

We creëren content dat waarde toevoegt voor de bezoeker en niet alleen voor Google. Dit doen we door de search-intent goed te bepalen en te bepalen hoe content moet worden opgebouwd om de grootste kans te krijgen om te ranken.

Twee opties om samen te werken

omvang van werk en oplevertijd. Hierdoor kunnen bedrijven met een in-house team ook kiezen voor eenmalige ondersteuning in de vorm van sprints om zo de acties te krijgen die nodig zijn voor groei. Bij een doorlopende samenwerking werken wij nog steeds in sprints, maar zijn wij meer jouw business partner en werken we gezamenlijk naar de bepaalde doelstellingen en hebben we vaker contact.

Losse sprints

Voor b2b bedrijven met een in-house marketing team en behoefte aan sturing.

  • Je neemt losse sprints af zodat een in-house content marketeer of SEO specialist doelgericht te werk kan gaan.
  • We bepalen samen welke ondersteuning gewenst is binnen jullie bedrijf.
  • Implementatiesessies zijn inbegrepen bij sprints.
  • Maandelijkse consultancy is optioneel.

Vanaf € 3.000 per sprint

Doorlopend

Voor b2b bedrijven die structureel bezig zijn met online marketing en met ons willen werken aan hun groei.

  • Je wordt volledig ontzorgt
  • Wij werken samen met jullie naar het halen van realistische doelstellingen.
  • We maken een planning op maat gericht op de sprint methode.
  • Gebaseerd op de doelstellingen van het bedrijf.
  • Maandelijkse consultancy waarin we bij elkaar komen en de doelstellingen en cijfers met elkaar doornemen.

Vanaf € 2.000 per sprint

Weten wat het best bij jouw bedrijf past?

Veelgestelde vragen

Met sprints bieden wij bedrijven een transparante en overzichtelijke methode in het leveren van zoekmachine marketing diensten.

Een sprint is een methode om je SEO strategie in een verkorte, efficiënte manier uit te voeren. Verschillende technische en tekstuele aspecten van de website worden geanalyseerd en gecombineerd met data uit onder andere Google Analytics, Ahrefs, Screamingfrog en Google Search Console. Op basis hiervan stellen we verschillende taken op die in een kort tijdsbestek afgerond worden. Dit kan variëren van een periode van een aantal weken tot een aantal maanden, afhankelijk van de grootte van de webshop, de complexiteit ervan en de gestelde doelstellingen. Het doel van SEO Sprints is om snel resultaten te behalen en te leren wat wel en niet werkt.

Wij bieden verschillende sprint, een Content Sprint begint bij ons vanaf € 2.000,-. Neem contact met ons op om te bespreken welke sprints voor jouw bedrijf interessant zijn. Je ontvangt een voorstel op maat.

  1. Scherpe focus op de doelstellingen
    Doelstellingen vormen voor ons de basis om de werkzaamheden uit te voeren. Uit de eerste analyse volgen veel werkzaamheden. De doelstellingen houden ons scherp en gefocust. Binnen een SEO Sprint focussen we ons enkel op de werkzaamheden die bijdragen aan het behalen van de doelstellingen.
  2. Resultaten behalen in een kortere periode
    Een van de belangrijkste voordelen van SEO Sprints is de tijd waarin resultaten behaald worden. Bij traditionele SEO abonnementen werk je op basis van een aantal uur of een aantal deliverables per maand, waardoor het langer duurt voor alle werkzaamheden zijn afgerond. De resultaten volgen dus ook pas later. Bij SEO Sprints worden alle werkzaamheden in een veel kortere periode afgerond, waardoor we dus ook eerder resultaten kunnen meten.
  3. Experimenteren op basis van de resultaten
    Omdat we sneller resultaten kunnen meten, zien we dus ook sneller wat werkt en wat niet. Zo kunnen we dus ook sneller aanpassingen doorvoeren om de gewenste doelstellingen te behalen.

Het voordeel van SEO sprints is dat het sneller uit te voeren is. We halen een hoop werk naar voren wat op een traditionele werkwijze pas maanden laten aan bod zou komen. We richten ons op het werk dat de hoogste impact heeft om zo snel resultaat te kunnen zien. Binnen 12 weken in plaats van 12 maanden.

Wat is jouw grootste
marketing uitdaging?