Programmatic display advertising

Zorg voor een enorme zichtbaarheid met effectieve data- gestuurde display campagnes.

Programmatic advertising specialist

Je wil maximaal bereik en zichtbaarheid onder je doelgroep. Met programmatic display advertising adverteer je, op basis van data, effectief op bijna alle denkbare websites.

Slimme retargeting campagnes

Bereik je doelgroep met zeer intelligente targeting en retargeting methodes op alle schermen en locaties. Stuur op basis van gegevens zoals website bezoeken, eerdere aankopen, vergelijkbare doelgroepen of gewoon op basis van demografie.

Programmatic advertising maakt het mogelijk om jouw doelgroep op het juiste momenten te lokaliseren, laten klikken en converteren.

Effectieve HTML5 banners

Val op door het gebruik van interactieve HTML5 banners. Met interactieve banners maak je het je doelgroep mogelijk om in de banner al een bepaalde actie uit te voeren. Denk hierbij aan een nieuwsbrief inschrijving, aangeven van interesse middels een vraag, of activeren van een animatie.

Dit zijn de mogelijkheden met programmatic advertising.

Van lokale advertenties tot slimme retargeting campagnes.

Strategisch advies

Bepaal op welke websites of aan welke doelgroep je gericht banner advertenties wil tonen.

Bannercreatie

Hoogwaardige, interactieve banners voor het maximale resultaat.

Campagne opzet

Inrichten en inkopen op basis van expertise en ervaring.

Gericht targeten

Target je campagne op basis van postcodes, geo-locaties, devices of specifieke tijden.

Dynamisch adverteren

Lever een boodschap op maat aan de juiste doelgroep.

Retargeting campagnes

Die jouw doelgroep overtuigen en sturen.

Bekende websites en in apps

Vertoon je banner advertenties op alle bekende websites en in apps naar keuze.

Campagne management en optimalisatie

Continue bijsturen voor een optimaal rendement.

Heldere rapportages

Die direct inzicht geven in het resultaat en de kosten.

“De Zakelijke Website werkt al vele jaren samen met Webleaders als het gaat om adverteren via Google Ads. Wij zijn erg tevreden en raden hen aan!"

Marco Mes Eigenaar van De Zakelijke Website

Waarom kies je voor Webleaders?

We zijn een groep extreem resultaatgerichte marketeers, die gaan voor groei.

Gegarandeerd resultaat!

Met meer dan 10 jaar online marketing ervaring weten we hoe we jouw business wél kunnen laten groeien.

We hielpen meer dan 150 bedrijven groeien in Nederland en daar buiten.

Bekijk resultaten

In het bezit van alle Google certificaten

Kennis en expertise is in de continu veranderende digitale wereld van levensbelang.

Om extreme resultaten te kunnen behalen blijven wij onszelf ontwikkelen. We zijn o.a. in bezit van alle Google certificeringen welke jaarlijks moeten worden vernieuwd.

Meer over ons
Google specialist

Resultaatgerichte & transparante werkwijze

Alles wat we doen wordt volledig met je gedeeld.

We leggen uit welke keuzes we maken in het optimaliseren van je campagnes en laten je (indien gewenst) meedenken in het proces.

Persoonlijke aanpak & heldere rapportages

Een goede samenwerking is belangrijk voor het slagen van de campagnes.

We houden je gevraagd (én ongevraagd) regelmatig op de hoogte van je campagnes en resultaten.

Rapportages online marketing

Onze klanten

Veelgestelde vragen

Programmatic display advertising is geen rocket science. Wij geven antwoord op de meest gestelde vragen.

Bij programmatic (display) advertising worden banners weergegeven op online platformen waar jouw doelgroep te vinden is. Dit kunnen blogs, websites, apps of sociale media zijn. In deze banners kunnen elementen zoals tekst, afbeeldingen en video worden gecombineerd om de doelgroep zo goed mogelijk aan te spreken en te verleiden tot actie. Display advertising kan voor verschillende doeleinden worden ingezet, van online exposure tot het boosten van je conversie door middel van retargeting.
Programmatic display advertising is zeer geschikt als je naamsbekendheid wil genereren of aan de slag wil met retargeting om zo meer conversie te genereren. Door middel van banners spreek je jouw doelgroep op een interactieve manier aan. Doordat je bij display advertising specifiek kunt targeten op geografische en demografische gegevens, is deze manier van online adverteren erg gericht en specifiek.
De kosten voor het inzetten van display advertising zijn voor elk bedrijf anders. Dit komt door een verschil in doelstellingen, budget of grootte van de doelgroep. Bij een specifieke doelgroep kunnen we gericht targeten, bij een bredere doelgroep is dat lastiger en is er meer budget nodig. Benieuwd naar de investering voor display advertising voor jouw website? Neem vrijblijvend contact met ons op.
De websites waarop banners weergegeven kunnen worden, zijn onderdeel van het Google Display Network. Daarnaast hebben wij langdurige samenwerkingen met autoritaire, veelbezochte websites waar banners worden vertoond. Afhankelijk van jouw doelgroep kijken we naar websites die goed aansluiten op jouw doelstellingen.

Welke online kansen zijn
er voor jouw bedrijf?

Welke online kansen zijn
er voor jouw bedrijf?