Google heeft een partnerprogramma voor specialisten in online marketing. Op het moment dat je Google Partner wordt, kun je profiteren van verschillende events. Denk hierbij aan speciale trainingen of een specifiek marktonderzoek voor jouw bedrijf of het bedrijf van je klant.

Het stappenplan voor het worden van Google Partner

Door dit stappenplan te volgen, kun je Google Partner worden en genieten van alle voordelen die het Google partnerschap te bieden heeft.

  1. De eerste stap is het koppelen van je emailadres met Google. Het is aan te raden om een mailadres te gebruiken die actief is. Je krijgt namelijk geregeld updates!

  2. De tweede stap is om een Ads Manager account aan te maken. Deze heb je namelijk nodig voor het aanmaken van een Partners account.

  3. Om deze accounts aan elkaar te koppelen, moet je enkele stappen volgen.

    1. Schrijf je Ads Klant ID op. Deze kun je vinden in binnen je Google Ads account.

    2. Ga naar je Managers account, vervolgens naar “accounts” en klik op “prestaties”.

    3. Klik op “+ account” om bestaande accounts te linken.

    4. Geef je Klant ID op, ga door en klik op verzenden.

    5. Log in op je Google Ads account.

    6. Ga naar accountinstellingen en klik op toegang tot accounts. Vervolgens selecteer je Klantenbeheerders, waarna je klikt op “acties” en “verzoek accepteren”.

  4. Je kunt hierna een Google Partners profiel aanmaken. Eerst doe je dit voor jezelf en later voor jouw bedrijf/het bedrijf waar je werkt.

  5. Om je partnerbadge te verdienen, moet je certificaten behalen. Door aan Google te laten zien dat je kennis hebt over de verschillende Google Ads onderdelen, kun je verschillende badges verdienen.

Om Google Partner te worden, moet het Google Ads account actief zijn en regelmatig gebruikt worden. Daarnaast is het belangrijk om je certificaten elk jaar te updaten. Doe je dit niet, dan vervalt jouw Google partnerschap.

Meer weten?

Wat zijn SEO teksten?

Lees verder

Wat zijn SEO teksten?

Lees verder

Wat zijn SEO teksten?

Lees verder

Wat zijn SEO teksten?

Lees verder

Wat zijn zoekwoorden?

Lees verder

Wat zijn zoekwoorden?

Lees verder

Wat zijn zoekwoorden?

Lees verder

Wat zijn zoekwoorden?

Lees verder

Wat is het verschil tussen branded en non-branded zoektermen?

Lees verder

Wat is het verschil tussen branded en non-branded zoektermen?

Lees verder

Wat is het verschil tussen branded en non-branded zoektermen?

Lees verder

Wat is het verschil tussen branded en non-branded zoektermen?

Lees verder

Wat is SEO?

Lees verder

Wat is SEO?

Lees verder

Wat is SEO?

Lees verder

Wat is SEO?

Lees verder

Wat is een redirect?

Lees verder

Wat is een redirect?

Lees verder

Wat is een redirect?

Lees verder

Wat is een redirect?

Lees verder

Wat is een subdomein?

Lees verder

Wat is een subdomein?

Lees verder

Wat is een subdomein?

Lees verder

Wat is een subdomein?

Lees verder

Wat is een heatmap?

Lees verder

Wat is een heatmap?

Lees verder

Wat is een heatmap?

Lees verder

Wat is een heatmap?

Lees verder

Wat is een deeplink?

Lees verder

Wat is een deeplink?

Lees verder

Wat is een deeplink?

Lees verder

Wat is een deeplink?

Lees verder

Wat is conversieratio?

Lees verder

Wat is conversieratio?

Lees verder

Wat is conversieratio?

Lees verder

Wat is conversieratio?

Lees verder

Ontdek in 30 minuten
welke omzet jouw bedrijf laat liggen.

Logo

Elandstraat 92
2901BK Capelle a/d IJssel

+31 (0)10 – 669 00 24

Copyright © 2011 - 2024 Webleaders B.V. All Rights Reserved - Algemene voorwaarden - Cookieverklaring - Privacyverklaring

Ontdek in 30 minuten
welke omzet jouw bedrijf laat liggen.

Logo

Elandstraat 92
2901BK Capelle a/d IJssel

+31 (0)10 – 669 00 24

Copyright © 2011 - 2024 Webleaders B.V. All Rights Reserved - Algemene voorwaarden - Cookieverklaring - Privacyverklaring