Groei sprints voor
innovatieve bedrijven
Over Webleaders
Wij helpen innovatieve bedrijven groeien door het zorgen voor meer verkeer en een hogere conversie.
Elandstraat 92
2901BK Capelle a/d IJssel
Kennis
Bij een nofollow link geef je aan Google aan dat zij geen waarde mee mogen geven aan de link die jij plaatst. Het woord zegt het eigenlijk al; “Volg deze link niet”.
Je gebruikt een nofollow tag als je linkt naar een andere website, maar je geen waarde mee wil geven aan de link. Door te linken naar een andere website geef je namelijk een stukje van de waarde van jouw website door aan die van een ander. Als je zelf veel linkt naar andere websites, maar er bijna geen websites zijn die naar jou linken, heeft je website weinig waarde. Wil je wel linken naar een website, maar de link geen waarde meegeven? Dan kun je deze nofollow tag toevoegen aan een link.
Daarom kun je de nofollow tag toepassen. In de HTML doe je dit door het volgende toe te voegen, vlak voor de anchortekst:
rel = “nofollow” <anchortekst>
De spatie tussen “rel” en “=” dient weggelaten te worden.
Maak je gebruik van WordPress? In de nieuwe Gutenberg update kun je na het invoeren van de link ook op de optie “nofollow” klikken.
Wij analyseren jouw online markt en concurrentie en vergelijken het maximaal haalbare verkeer met jouw zichtbaarheid.
Wij werken voor onder andere: