Mogelijk

Hoe wij Mogelijk.nl hielpen groeien van 1 ton naar 1 miljard aan financieringen

Hoe wij Mogelijk.nl hielpen groeien van 1 ton naar 1 miljard aan financieringen

Hoe wij Mogelijk.nl hielpen groeien van 1 ton naar 1 miljard aan financieringen

+1500% organisch verkeer

549x top 5

Sterke groei in een gevestigde markt

Over Mogelijk

Mogelijk is een online vastgoedfinancier dat zakelijke hypotheken verstrekt aan ondernemend Nederland. Vanaf de start in 2015 realiseert Mogelijk alternatieve financieringen aan ambitieuze ondernemers, mede dankzij een netwerk aan vermogende investeerders.

De uitdaging:

Kort na de oprichting van Mogelijk is Webleaders betrokken om als online marketing partner te helpen bij verschillende online uitdagingen.

Een drietal uitdagingen vormden de start van onze samenwerking:

  • Ondersteuning bij het inzetten van de website als lead generator voor "quickscan aanvragen".

  • Het zorgen voor zichtbaarheid in zoekmachines op belangrijke zoektermen gericht op het aanvragen van een zakelijke financiering.

  • Meedeken in de volledige flow: zichtbaarheid creëren in elke stap van de customer journey.

Op het moment dat we samen deze uitdagingen aan zijn gegaan, was Mogelijk nog een kleine speler in een gevestigde markt. Concurrenten zoals ABN Amro en de Rabobank domineerden op dat moment de zoekresultaten.

Omdat Mogelijk zich anders positioneerde door middel van alternatieve financieringen, geloofden wij in de potentie die het had om uit te groeien tot topspeler in deze markt.

De aanpak:

We begonnen allereerst met het in kaart brengen van de markt, de concurrentie en het zoekgedrag van de doelgroep van Mogelijk. We kwamen er achter dat mensen veel zochten naar financieringsmogelijkheden (zakelijke hypotheek, bedrijfspand financiering, etc.) vanuit een commerciële intentie. Daarnaast werd er veel gezocht door mensen die nog in de oriëntatiefase waren (hoe kan ik…financieren, etc.). Vanuit hier legden we het fundament.

"Al jaren hebben wij een bijzonder prettig partnership met Webleaders. Goede adviezen, goed converterende campagnes en fijn, menselijk contact. Ze zetten altijd een stapje extra. Blij mee!"

Annemieke

Partner bij Mogelijk

"Al jaren hebben wij een bijzonder prettig partnership met Webleaders. Goede adviezen, goed converterende campagnes en fijn, menselijk contact. Ze zetten altijd een stapje extra. Blij mee!"

Annemieke

Partner bij Mogelijk

"Al jaren hebben wij een bijzonder prettig partnership met Webleaders. Goede adviezen, goed converterende campagnes en fijn, menselijk contact. Ze zetten altijd een stapje extra. Blij mee!"

Annemieke

Partner bij Mogelijk

"Al jaren hebben wij een bijzonder prettig partnership met Webleaders. Goede adviezen, goed converterende campagnes en fijn, menselijk contact. Ze zetten altijd een stapje extra. Blij mee!"

Annemieke

Partner bij Mogelijk

De uitvoering

De uitvoering

I. SEO- en content strategie

Om binnen een opkomende markt (alternatieve vastgoedfinancieringen) te domineren, lag onze focus op zoektermen met een commerciële zoekintentie. Onze aanpak was gericht op het bedienen van de potentiële aanvrager in de lower funnel. Waar loopt de potentiële klant tegenaan? Hoe biedt Mogelijk.nl daar een oplossing voor? En hoe sturen we de potentiële klant tot het doen van een conversie? De content moet antwoord bieden op de vraag van de bezoeker en goed scoren in Google.

Naarmate deze content steeds beter converteerde, richtten we onze pijlen op de upper funnel in de vorm van informatieve zoektermen. Bepaalde termen zijn voor de doorgewinterde experts dagelijkse kost, maar voor een ondernemer en potentiële klant van Mogelijk nog niet duidelijk.

Door middel van een uitgebreide kennisbank en FAQ's op landingspagina's zorgen we dat de meest voorkomende vragen beantwoord worden, zodat de drempel tot het doen van een conversie lager wordt én we de autoriteit van Mogelijk verhogen.

Content stopt nooit

De basis staat. In elke laag van de funnel hebben we content die past bij de fase waarin de potentiële klanten zich bevinden. En nu? Content creatie en optimalisatie stopt nooit. Omdat er nieuwe kansen liggen op gebied van zoekgedrag. Of omdat een ontwikkeling in de branche kansen biedt die we niet mogen laten liggen.

Daarom draaien we al meer dan 6 jaar voortdurend aan de content-knoppen.



Data combineren

Het succes van onze SEO- en content strategie komt voort uit een solide basis en goede strategie. Om verder te bouwen aan het succes van Mogelijk, zijn we gevraagd om ook de betaalde campagnes te beheren.

Op basis van data uit de Paid Ads, waaronder vertoningen en kwaliteitsscores, hebben we onze SEO strategie aangepast en verbeterd, zodat de kanalen samen tot een goed geoliede machine werken.



II. Samenwerkingen met platformen

Potentiële klanten zien Mogelijk.nl inmiddels als een gewaardeerde speler in de markt. Maar ziet Google dat ook zo? Om de organische posities van Mogelijk te versterken, bouwen we voortdurend aan de autoriteit van het domein Mogelijk.nl.

Dat doen we door middel van samenwerkingen met hoge autoriteit platformen binnen de branche. Denk aan Vastgoedjournaal.nl, MTsprout.nl, FD.nl etc. Met linkbuilding (zowel on site als extern) vergroten we de domeinwaarde van Mogelijk.nl en werken we aan het doel om topposities op commerciële zoektermen te bemachtigen.

III. Resultaatgerichte campagnes

Het resultaat dat voortvloeit uit onze werkzaamheden is vaak van duurzame aard. Dat houdt in dat we niet altijd directe resultaten kunnen zien. In het geval van Mogelijk kan dat een gemiste kans zijn, zeker als er een nieuw product gelanceerd wordt of als er een product wordt aangeboden dat van tijdelijke aard is.

Dit zijn slechts enkele voorbeelden waarin je direct zichtbaar wil zijn. En direct resultaat wil zien. Het was dan ook niet meer dan logisch om Google Ads en Social Ads campagnes op te starten. Met de nieuwste tactieken, technieken en strategieën behalen we binnen het gestelde budget mooie doelen. De combinatie van betaalde campagnes en organische resultaten zorgt al jaren voor het grootste aandeel in verkeer en conversies.



Recruitment marketing

In een korte tijd is Mogelijk flink uit haar jasje gegroeid. Om hen ook te ondersteunen in het uitbreiden van hun team, hebben we de online vindbaarheid van hun vacature website aangepakt. We startten met een zoekwoordenonderzoek, waarna we een advies hebben uitgegeven en passende content hebben geschreven om hun vacatures nog beter vindbaar te maken binnen zoekmachines.

Het resultaat

In 2020 streefde Mogelijk ernaar om zijn financieringsportfolio te laten groeien van €100.000 naar €1 miljard. Een flinke uitdaging, maar mede dankzij de hulp van Webleaders hebben we deze mijlpaal in oktober 2022 behaald.

Vooral organisch hebben we een mooie groei weten te realiseren. Een jaarlijkse groei van 40% in extra verkeer en Quickscan aanvragen. En het mooie? Dit is pas het begin. We zijn nog lang niet klaar met groeien. Op naar de € 1,5 miljard (of misschien wel € 2 miljard?). Wij gaan ervoor.



Ook zulke resultaten behalen? Maak een vrijblijvende afspraak om een groeiscan voor jouw website aan te vragen!

I. SEO- en content strategie

Om binnen een opkomende markt (alternatieve vastgoedfinancieringen) te domineren, lag onze focus op zoektermen met een commerciële zoekintentie. Onze aanpak was gericht op het bedienen van de potentiële aanvrager in de lower funnel. Waar loopt de potentiële klant tegenaan? Hoe biedt Mogelijk.nl daar een oplossing voor? En hoe sturen we de potentiële klant tot het doen van een conversie? De content moet antwoord bieden op de vraag van de bezoeker en goed scoren in Google.

Naarmate deze content steeds beter converteerde, richtten we onze pijlen op de upper funnel in de vorm van informatieve zoektermen. Bepaalde termen zijn voor de doorgewinterde experts dagelijkse kost, maar voor een ondernemer en potentiële klant van Mogelijk nog niet duidelijk.

Door middel van een uitgebreide kennisbank en FAQ's op landingspagina's zorgen we dat de meest voorkomende vragen beantwoord worden, zodat de drempel tot het doen van een conversie lager wordt én we de autoriteit van Mogelijk verhogen.

Content stopt nooit

De basis staat. In elke laag van de funnel hebben we content die past bij de fase waarin de potentiële klanten zich bevinden. En nu? Content creatie en optimalisatie stopt nooit. Omdat er nieuwe kansen liggen op gebied van zoekgedrag. Of omdat een ontwikkeling in de branche kansen biedt die we niet mogen laten liggen.

Daarom draaien we al meer dan 6 jaar voortdurend aan de content-knoppen.



Data combineren

Het succes van onze SEO- en content strategie komt voort uit een solide basis en goede strategie. Om verder te bouwen aan het succes van Mogelijk, zijn we gevraagd om ook de betaalde campagnes te beheren.

Op basis van data uit de Paid Ads, waaronder vertoningen en kwaliteitsscores, hebben we onze SEO strategie aangepast en verbeterd, zodat de kanalen samen tot een goed geoliede machine werken.



II. Samenwerkingen met platformen

Potentiële klanten zien Mogelijk.nl inmiddels als een gewaardeerde speler in de markt. Maar ziet Google dat ook zo? Om de organische posities van Mogelijk te versterken, bouwen we voortdurend aan de autoriteit van het domein Mogelijk.nl.

Dat doen we door middel van samenwerkingen met hoge autoriteit platformen binnen de branche. Denk aan Vastgoedjournaal.nl, MTsprout.nl, FD.nl etc. Met linkbuilding (zowel on site als extern) vergroten we de domeinwaarde van Mogelijk.nl en werken we aan het doel om topposities op commerciële zoektermen te bemachtigen.

III. Resultaatgerichte campagnes

Het resultaat dat voortvloeit uit onze werkzaamheden is vaak van duurzame aard. Dat houdt in dat we niet altijd directe resultaten kunnen zien. In het geval van Mogelijk kan dat een gemiste kans zijn, zeker als er een nieuw product gelanceerd wordt of als er een product wordt aangeboden dat van tijdelijke aard is.

Dit zijn slechts enkele voorbeelden waarin je direct zichtbaar wil zijn. En direct resultaat wil zien. Het was dan ook niet meer dan logisch om Google Ads en Social Ads campagnes op te starten. Met de nieuwste tactieken, technieken en strategieën behalen we binnen het gestelde budget mooie doelen. De combinatie van betaalde campagnes en organische resultaten zorgt al jaren voor het grootste aandeel in verkeer en conversies.



Recruitment marketing

In een korte tijd is Mogelijk flink uit haar jasje gegroeid. Om hen ook te ondersteunen in het uitbreiden van hun team, hebben we de online vindbaarheid van hun vacature website aangepakt. We startten met een zoekwoordenonderzoek, waarna we een advies hebben uitgegeven en passende content hebben geschreven om hun vacatures nog beter vindbaar te maken binnen zoekmachines.

Het resultaat

In 2020 streefde Mogelijk ernaar om zijn financieringsportfolio te laten groeien van €100.000 naar €1 miljard. Een flinke uitdaging, maar mede dankzij de hulp van Webleaders hebben we deze mijlpaal in oktober 2022 behaald.

Vooral organisch hebben we een mooie groei weten te realiseren. Een jaarlijkse groei van 40% in extra verkeer en Quickscan aanvragen. En het mooie? Dit is pas het begin. We zijn nog lang niet klaar met groeien. Op naar de € 1,5 miljard (of misschien wel € 2 miljard?). Wij gaan ervoor.



Ook zulke resultaten behalen? Maak een vrijblijvende afspraak om een groeiscan voor jouw website aan te vragen!

I. SEO- en content strategie

Om binnen een opkomende markt (alternatieve vastgoedfinancieringen) te domineren, lag onze focus op zoektermen met een commerciële zoekintentie. Onze aanpak was gericht op het bedienen van de potentiële aanvrager in de lower funnel. Waar loopt de potentiële klant tegenaan? Hoe biedt Mogelijk.nl daar een oplossing voor? En hoe sturen we de potentiële klant tot het doen van een conversie? De content moet antwoord bieden op de vraag van de bezoeker en goed scoren in Google.

Naarmate deze content steeds beter converteerde, richtten we onze pijlen op de upper funnel in de vorm van informatieve zoektermen. Bepaalde termen zijn voor de doorgewinterde experts dagelijkse kost, maar voor een ondernemer en potentiële klant van Mogelijk nog niet duidelijk.

Door middel van een uitgebreide kennisbank en FAQ's op landingspagina's zorgen we dat de meest voorkomende vragen beantwoord worden, zodat de drempel tot het doen van een conversie lager wordt én we de autoriteit van Mogelijk verhogen.

Content stopt nooit

De basis staat. In elke laag van de funnel hebben we content die past bij de fase waarin de potentiële klanten zich bevinden. En nu? Content creatie en optimalisatie stopt nooit. Omdat er nieuwe kansen liggen op gebied van zoekgedrag. Of omdat een ontwikkeling in de branche kansen biedt die we niet mogen laten liggen.

Daarom draaien we al meer dan 6 jaar voortdurend aan de content-knoppen.



Data combineren

Het succes van onze SEO- en content strategie komt voort uit een solide basis en goede strategie. Om verder te bouwen aan het succes van Mogelijk, zijn we gevraagd om ook de betaalde campagnes te beheren.

Op basis van data uit de Paid Ads, waaronder vertoningen en kwaliteitsscores, hebben we onze SEO strategie aangepast en verbeterd, zodat de kanalen samen tot een goed geoliede machine werken.



II. Samenwerkingen met platformen

Potentiële klanten zien Mogelijk.nl inmiddels als een gewaardeerde speler in de markt. Maar ziet Google dat ook zo? Om de organische posities van Mogelijk te versterken, bouwen we voortdurend aan de autoriteit van het domein Mogelijk.nl.

Dat doen we door middel van samenwerkingen met hoge autoriteit platformen binnen de branche. Denk aan Vastgoedjournaal.nl, MTsprout.nl, FD.nl etc. Met linkbuilding (zowel on site als extern) vergroten we de domeinwaarde van Mogelijk.nl en werken we aan het doel om topposities op commerciële zoektermen te bemachtigen.

III. Resultaatgerichte campagnes

Het resultaat dat voortvloeit uit onze werkzaamheden is vaak van duurzame aard. Dat houdt in dat we niet altijd directe resultaten kunnen zien. In het geval van Mogelijk kan dat een gemiste kans zijn, zeker als er een nieuw product gelanceerd wordt of als er een product wordt aangeboden dat van tijdelijke aard is.

Dit zijn slechts enkele voorbeelden waarin je direct zichtbaar wil zijn. En direct resultaat wil zien. Het was dan ook niet meer dan logisch om Google Ads en Social Ads campagnes op te starten. Met de nieuwste tactieken, technieken en strategieën behalen we binnen het gestelde budget mooie doelen. De combinatie van betaalde campagnes en organische resultaten zorgt al jaren voor het grootste aandeel in verkeer en conversies.



Recruitment marketing

In een korte tijd is Mogelijk flink uit haar jasje gegroeid. Om hen ook te ondersteunen in het uitbreiden van hun team, hebben we de online vindbaarheid van hun vacature website aangepakt. We startten met een zoekwoordenonderzoek, waarna we een advies hebben uitgegeven en passende content hebben geschreven om hun vacatures nog beter vindbaar te maken binnen zoekmachines.

Het resultaat

In 2020 streefde Mogelijk ernaar om zijn financieringsportfolio te laten groeien van €100.000 naar €1 miljard. Een flinke uitdaging, maar mede dankzij de hulp van Webleaders hebben we deze mijlpaal in oktober 2022 behaald.

Vooral organisch hebben we een mooie groei weten te realiseren. Een jaarlijkse groei van 40% in extra verkeer en Quickscan aanvragen. En het mooie? Dit is pas het begin. We zijn nog lang niet klaar met groeien. Op naar de € 1,5 miljard (of misschien wel € 2 miljard?). Wij gaan ervoor.



Ook zulke resultaten behalen? Maak een vrijblijvende afspraak om een groeiscan voor jouw website aan te vragen!

I. SEO- en content strategie

Om binnen een opkomende markt (alternatieve vastgoedfinancieringen) te domineren, lag onze focus op zoektermen met een commerciële zoekintentie. Onze aanpak was gericht op het bedienen van de potentiële aanvrager in de lower funnel. Waar loopt de potentiële klant tegenaan? Hoe biedt Mogelijk.nl daar een oplossing voor? En hoe sturen we de potentiële klant tot het doen van een conversie? De content moet antwoord bieden op de vraag van de bezoeker en goed scoren in Google.

Naarmate deze content steeds beter converteerde, richtten we onze pijlen op de upper funnel in de vorm van informatieve zoektermen. Bepaalde termen zijn voor de doorgewinterde experts dagelijkse kost, maar voor een ondernemer en potentiële klant van Mogelijk nog niet duidelijk.

Door middel van een uitgebreide kennisbank en FAQ's op landingspagina's zorgen we dat de meest voorkomende vragen beantwoord worden, zodat de drempel tot het doen van een conversie lager wordt én we de autoriteit van Mogelijk verhogen.

Content stopt nooit

De basis staat. In elke laag van de funnel hebben we content die past bij de fase waarin de potentiële klanten zich bevinden. En nu? Content creatie en optimalisatie stopt nooit. Omdat er nieuwe kansen liggen op gebied van zoekgedrag. Of omdat een ontwikkeling in de branche kansen biedt die we niet mogen laten liggen.

Daarom draaien we al meer dan 6 jaar voortdurend aan de content-knoppen.



Data combineren

Het succes van onze SEO- en content strategie komt voort uit een solide basis en goede strategie. Om verder te bouwen aan het succes van Mogelijk, zijn we gevraagd om ook de betaalde campagnes te beheren.

Op basis van data uit de Paid Ads, waaronder vertoningen en kwaliteitsscores, hebben we onze SEO strategie aangepast en verbeterd, zodat de kanalen samen tot een goed geoliede machine werken.



II. Samenwerkingen met platformen

Potentiële klanten zien Mogelijk.nl inmiddels als een gewaardeerde speler in de markt. Maar ziet Google dat ook zo? Om de organische posities van Mogelijk te versterken, bouwen we voortdurend aan de autoriteit van het domein Mogelijk.nl.

Dat doen we door middel van samenwerkingen met hoge autoriteit platformen binnen de branche. Denk aan Vastgoedjournaal.nl, MTsprout.nl, FD.nl etc. Met linkbuilding (zowel on site als extern) vergroten we de domeinwaarde van Mogelijk.nl en werken we aan het doel om topposities op commerciële zoektermen te bemachtigen.

III. Resultaatgerichte campagnes

Het resultaat dat voortvloeit uit onze werkzaamheden is vaak van duurzame aard. Dat houdt in dat we niet altijd directe resultaten kunnen zien. In het geval van Mogelijk kan dat een gemiste kans zijn, zeker als er een nieuw product gelanceerd wordt of als er een product wordt aangeboden dat van tijdelijke aard is.

Dit zijn slechts enkele voorbeelden waarin je direct zichtbaar wil zijn. En direct resultaat wil zien. Het was dan ook niet meer dan logisch om Google Ads en Social Ads campagnes op te starten. Met de nieuwste tactieken, technieken en strategieën behalen we binnen het gestelde budget mooie doelen. De combinatie van betaalde campagnes en organische resultaten zorgt al jaren voor het grootste aandeel in verkeer en conversies.



Recruitment marketing

In een korte tijd is Mogelijk flink uit haar jasje gegroeid. Om hen ook te ondersteunen in het uitbreiden van hun team, hebben we de online vindbaarheid van hun vacature website aangepakt. We startten met een zoekwoordenonderzoek, waarna we een advies hebben uitgegeven en passende content hebben geschreven om hun vacatures nog beter vindbaar te maken binnen zoekmachines.

Het resultaat

In 2020 streefde Mogelijk ernaar om zijn financieringsportfolio te laten groeien van €100.000 naar €1 miljard. Een flinke uitdaging, maar mede dankzij de hulp van Webleaders hebben we deze mijlpaal in oktober 2022 behaald.

Vooral organisch hebben we een mooie groei weten te realiseren. Een jaarlijkse groei van 40% in extra verkeer en Quickscan aanvragen. En het mooie? Dit is pas het begin. We zijn nog lang niet klaar met groeien. Op naar de € 1,5 miljard (of misschien wel € 2 miljard?). Wij gaan ervoor.



Ook zulke resultaten behalen? Maak een vrijblijvende afspraak om een groeiscan voor jouw website aan te vragen!

Hoeveel verkeer en conversie laat jij nu liggen?

Vraag jouw groeiscan aan! 🚀

Inzicht in het extra haalbare verkeer voor jouw website

Hoe we jou kunnen groeien naar een topspeler in jouw niche.

Binnen 24 uur (op werkdagen) een telefonische inventarisatie.

Hoeveel verkeer en conversie laat jij nu liggen?

Vraag jouw groeiscan aan! 🚀

Inzicht in het extra haalbare verkeer voor jouw website

Hoe we jou kunnen groeien naar een topspeler in jouw niche.

Binnen 24 uur (op werkdagen) een telefonische inventarisatie.

Hoeveel verkeer en conversie laat jij nu liggen?

Vraag jouw groeiscan aan! 🚀

Inzicht in het extra haalbare verkeer voor jouw website

Hoe we jou kunnen groeien naar een topspeler in jouw niche.

Binnen 24 uur (op werkdagen) een telefonische inventarisatie.

Hoeveel verkeer en conversie laat jij nu liggen?

Vraag jouw groeiscan aan! 🚀

Inzicht in het extra haalbare verkeer voor jouw website

Hoe we jou kunnen groeien naar een topspeler in jouw niche.

Binnen 24 uur (op werkdagen) een telefonische inventarisatie.

Logo

Elandstraat 92
2901BK Capelle a/d IJssel

+31 (0)10 – 669 00 24

Copyright © 2011 - 2024 Webleaders B.V. All Rights Reserved - Algemene voorwaarden - Cookieverklaring - Privacyverklaring

Logo

Elandstraat 92
2901BK Capelle a/d IJssel

+31 (0)10 – 669 00 24

Copyright © 2011 - 2024 Webleaders B.V. All Rights Reserved - Algemene voorwaarden - Cookieverklaring - Privacyverklaring

Ontdek in 30 minuten welke omzet
jouw bedrijf laat liggen.

Copyright © 2011 - 2023 Webleaders B.V. All Rights Reserved - Cookieverklaring - Privacyverklaring

Logo

Elandstraat 92
2901BK Capelle a/d IJssel

+31 (0)10 – 669 00 24

Copyright © 2011 - 2024 Webleaders B.V. All Rights Reserved - Algemene voorwaarden - Cookieverklaring - Privacyverklaring